přidat recenzi

Mexická

Uživatel: Bon Jovi Přidáno dne: 25.07.2012 Restaurace: Mexická restaurace LaCabaňa

Tahle restaurace hraje v Pardubicích určitě ty první housle, co se týče kvality, servisu a trochu i ceny. Po poslední návštěvě bych vyzdvihl perfektní, milý (upřímně milý) servis. Dostali jsme hranolky, které mi přišly hodně solené. Po otázce, jestli bylo vše v pořádku, jsem číšnikovi sdělil, že mi hranolky přišly přesolené. On mi vysvětlil, že na nich bylo speciální (myslím, že to bylo argentinské sypání, nebo tak něco) a že mi to mohlo připadat trochu slanější. Přišlo mi to dost slané a číšník hranolky, i přes můj nesouhlas vystornoval. Líbí se mi, že jestliže se teda obsluha ptá, jestli bylo vše v pořádku, že se neptá storjeně naučeně, a že je odpověď vážně zajímá. Další částí bylo jídlo samotné. Ochutnali jsme tři druhy masa, každé výtečně připravené. Kuřecí na medové omáčce s kukuřicí bylo znamenité. Stejně tak krkovice, která byla připravena nejlépe jak mohla a potom pálivá směs hlavně hovězího masa. Podle číšníka jsme vybrali stupeň pálivosti 2 (1-3). Jídlo bylo opravdu hodně pálivé, avšak pálivost nezůstávala zbytečně dlouho a pokrm byl proto jedlý i bez bláznivého pojídání tortily nebo zapíjení. Pálivé, avšak chutné a poživatelné. Pití a přílohy na jedničku. V restauraci bylo celkem hodně lidí, neboť se jednalo o páteční večer a jediná vada na kráse byla hudba, která se naprosto nehodila do tak hezky vyzdobeného lokálu. Mexická hudba, kytary a castaněty se přímo nabízejí. Místo toho hrálo nějaké moderní rádio plné hudby bez umu a emocí. Je to maličkost, ale taková maličkost v jinak takhle dobré restauraci budí dojem nedodělanosti, nedotaženosti. Nebýt toho tak je to 100% večer.

100%